Közérdekű adatok
Szervezeti, személyzeti adatok
Elérhetőségi adatok
Tagintézmény: Szolnoki SZC Damjanich János Szakképző Iskola és Kollégium
Postacím: 5435 Martfű, Gesztenye sor 15.
Telefonszám: +36 56 450-005
OM azonosító: 203056/013
Elektronikus levélcím: damjanich@szolmusz.hu
Honlap URL-je: https://dami.szolmusz.hu
Igazgató: Borza Andrea, e-mail cím: borza.andrea@szolmusz.hu
Elérhetősége: 06 30/280-0916
Titkárság: Farkas-Pongrácz Ágnes iskolatitkár, Gálik-Czető Kitti ügyviteli dolgozó
E-mail: damjanich@szolmusz.hu
Telefonszám: 06 30/280-04-16
Ügyfélfogadási rend: Hétfőtől-Csütörtökig: 7:30- 16:25, Péntek: 7:30 - 13:30.
NYITVATARTÁS:
Az iskola épülete a tanítási évben munkanapokon 6:00 órától 20:30 óráig tart nyitva.
A portaszolgálat munkanapokon 6:00 órától 20:30 óráig tart.
Az iskola nyitva tartása szombaton illetve vasárnap a képzések és rendezvények függvényében.
A szakképző intézmény nyitva tartása és a jogszerű benntartózkodás ideje alatt, továbbá az étkezés ideje alatt biztosítja a tanulók felügyeletét. Az iskolában tartózkodó tanulók/képzésben résztvevő személyek felügyeletét az iskola a tanítási évben a tanítási napokon 7:00 órától a tanítás végéig, illetve a szervezett egyéb foglalkozások idejére biztosítja.
Csengetési rend - Foglalkozások közötti szünetek
A tanítási napokon a foglalkozások kezdő és befejező időpontjai, foglalkozások közötti szünetek:
Foglalkozás sorszáma | Becsengetés | Kicsengetés |
1. | 07:45 | 08:30 |
2. | 08:40 | 09:25 |
3. | 09:35 | 10:20 |
4. | 10:30 | 11:15 |
5. | 11:25 | 12:10 |
6. | 12:30 | 13:15 |
7. | 13:25 | 14:10 |
8. | 14:15 | 15:00 |
9. | 15:30 | 16:15 |
10. | 16:20 | 17:05 |
11. | 17:10 | 17:55 |
12. | 18:00 | 18:45 |
13. | 18:50 | 19:35 |
14. | 19:40 | 20:25 |
A többi szünet időtartamánál hosszabb, főétkezésre biztosított szünet húsz perc.
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
Gazdálkodási adatok
A szakképző intézménnyel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó vizsgálatok, ellenőrzések felsorolási ideje:
A 2024/2025. tanév során ellenőrzés nem történt.

